czwartek, 27 listopada 2014

tabliczka kredowa

    Hej dziewczyny, dzisiaj coś do domu. Przyznaję, że tego typu prace sprawiają mi dużą przyjemność. Zazwyczaj mam jakiś pomysł, żeby u siebie coś zmienić, poprawić...jakiś drobiazg....   I zazwyczaj na tym nie koniec a tylko początek, bo jeszcze to i tamto, nowe pomysły nadchodzą...  Zaczynam od poduszeczki i nagle mam pędzel w ręce i maluje szafę, ha, ha ;) też tak macie?                               Może oglądałyście na moim drugim blogu, wstawiałam czasami takie właśnie przeróbki.
Wraz z nadchodzącymi Świętami zapewne znowu coś wykombinuję i porobię zdjęcia ;)
Na dzisiaj tylko drobiazg, ale przydatny w każdym domu.
Tabliczka kredowa w postaci uroczego serca. Do kuchni, salonu, przedpokoju... Serce z grubego bielonego drewna, ręcznie malowane. W sklepie jeszcze dwa inne wzory.
Polecam, ja już mam ;)
♥ 

do następnego :)