środa, 28 marca 2012

uśpiona i ptasie odwiedziny


Wiosna przejmuje władze po zimie i wszyscy z niecierpliwością oczekują na soczystą trawkę,pachnące powietrze,ciepłe promienie słońca,ptasie piosenki...a skoro wspomniałam o ptasim świecie, jak co dzień odwiedza mój domek na balkonie cukrówka... rozgląda się ostrożnie,maszeruje po poręczy balkonu i zaczyna pałaszować...dzisiaj domek zostanie schowany aż do przyszłej zimy...no to zrobiłam kilka zdjęć. Przy okazji udało mi się złapać również gościa z lasu lubiącego odwiedzać domek w ogrodzie...




                                                                      Pan Dzięcioł....
...wieczór kiedy już ciemno,puste są drzewa i balkony,na paluszkach wkrada się chwila spokoju i ciszy,wtedy powstała moja najnowsza....
                                                                  ,, Uśpiona,,


                                                        i jeszcze kilka fragmentów...