środa, 2 stycznia 2013

Prezenty, prezenty !!!

  

PREZENTY, CANDY, ROZDAWAJKI !!!

*********************************** 

 Kochani, kochane ;)

   W dzisiejszym dniu rozpoczynam zabawę!
 Z okazji moich zbliżających się, styczniowych urodzin chciałam Wam 
sprawić trochę radości ;)

  Oto co dla was przygotowałam: 

 

Pierwszy los otrzyma:

Piękny nowiutki kalendarz A5, na okładce moja autorska grafika

Drugi los otrzyma:

Naszyjnik w kolorze starego złota,medalion z autorską grafiką,,Niewinność,,

Trzeci los otrzyma:

Wysokiej jakości magnes, autorska grafika pod grubą warstwą szklanej żywicy


 A więc, żeby wziąć udział trzeba:
 
1. Pod tym postem napiszcie komentarz, a w nim swój nick i adres e-mail.

2. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączycie do obserwatorów mojego bloga.
  (podwójne głosy dla obserwatorów również mojego drugiego bloga )

3. Zapraszam również na profil na facebooku,
 klikniecie Lubię to  i będziecie zawsze na bieżąco ;)



Zabawa trwa do 28 stycznia do północy, 
wyniki kilka dni po zakończeniu losowania.



POWODZENIA ! ;)